Společnost Discovery ve spolupráci se Světovým fondem na ochranu přírody oznámila společný projekt C.A.T. na financování a ochranu oblasti s výskytem tygrů v Indii a Bhútánu o rozloze až jeden milion akrů. Discovery Channel také celosvětově odvysílá v roce 2018 dokument o tygrech, který vzniká v režii Orlanda von Einsiedela a producentů dokumentu VIRUNGA, který byl nominovaný na Oscara. Cílem projektu je zdvojnásobit populaci tygrů do roku 2022.

San Francisco, 20. října 2016 – Televizní společnost Discovery během posledních 30 let natáčela ve všech koutech světa, diváci tak mohli vidět dokumenty jako je Zázračná Planeta nebo například Zastavte vymírání (Racing Extinction. Proto se společnost Discovery Communications rozhodla podniknout odvážný krok kupředu, aby ochránila jeden z nejvíce ikonických a ohrožených druhů naši planety. Nejen díky hlídkám, které mají za úkol v této oblasti chránit divoké tygry před vymřením, ale také financováním a využitím síly své značky s celosvětovou sledovaností 3 miliardy diváků. Cílem projektu je zdvojnásobit populaci tygrů a to do roku 2022.

Světové hnutí na ochranu tygrů se právě stalo o jeden milion akrů silnější,“ říká David Zaslav, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Communications.

Pouze v minulém století se populace tygrů zmenšila o neuvěřitelných 96 %, na méně než 4 tisíce a to díky pytláctví a devastaci území, ve kterém žijí. Zdvojnásobení počtu tygrů, kteří jsou na vrcholu potravního řetězce, ochrání také ostatní ohrožené druhy a bude stimulovat zdravý ekosystém napříč oblastí o rozloze téměř milion akrů. Pro více informací o Projektu C.A.T., prosím, jděte na discovery.com/projectCAT.

gryzoon / Pixabay

gryzoon / Pixabay

O společnosti Discovery Communications:

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) nabízí svým věrným fanouškům portfolio nejlepších populárně naučných, sportovních a dětských programů. Placená televize i neplacené platformy dosáhnou až ke 3 miliardám diváků z více než 220 zemí. Portfolio Discovery zahrnuje celosvětové značky Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, ale také OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinské Americe a Eurosport, což je přední poskytovatel nejlepšího místního sportovního obsahu v Evropě. Discovery oslovuje diváky přes všechny dostupné typy obrazovek prostřednictvím digitálního obsahu od Discovery VR, Seeker a SourceFed Studios, po OTT a TV Everywhere s nabídkou Eurosport Player, Dplay, Discovery K!ds Play and Discovery GO V regionu střední a východní Evropy, blízkého východu a Afriky dosahují značky Discovery kumulativně ke 552 milionům diváků ve 109 zemích a teritoriích s programem ve 21 jazycích.

Více informací najdete na www.discoverycommunications.com.

O autorovi

Paul Jobs
Business Blogger

Svůj job můžete milovat a nebo nenávidět. V obou případech je to prostě jen prostředek k získání dalších prostředků, avšak existují sorty lidí, kteří to prostě dokáží dělat jinak. Jak?

Komentáře

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. more information

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Zavřít