Národní park Yosemite se tento rok těšil v Americe velkému obdivu a především zájmu turistů. Apple se mu totiž postaral o nádhernou propagaci, na kterou nemusel park vynaložit ani korunu.

Jak je patrné z grafu zachycující četnost vyhledávání na Googlu, první vlna zvýšeného zájmu o park Yosemite byla zaznamenána v červnu roku 2014, kdy byl OS X Yosemite oficiálně oznámen. Přímo raketový nárůst je pak patrný v říjnu 2014, kdy byl OS X Yosemite oficiálně vpuštěn mezi veřejnost.

imrs.php

To, že se určitě jedná o zajímavou oblast pro návštěvu, tehdy potvrdila i čísla encyklopedie Wikipedia. Den po vypuštění nového OS X zaznamenala masivní nárůst v hledanosti tohoto parku. Jak je patrné z dalšího grafu, četnost vyhledání informací o národním parku Yosemite nyní již delší dobu opět klesá.

imrs.php

Je těžké říci, zda-li park vděčí za svůj obří nárůst návštěvnosti jen Applu, nicméně nedá se mu upřít jistý podíl.

imrs.php

Nové plánovaná verze OS X, které je nástupcem verze Yosemite, se jmenuje El Capitan, což je název jedné ze skalních stěn v Yosemitském národním parku. Možná se tedy bude letos opakovat stejný scénář jako před rokem a zvláštního zájmu turistů se dočká právě tato stěna. Počkejme si na oficiální uvedení OS X El Capitan a uvidíme.

O autorovi

DiGiRaaTii
Technický Guru
Komentáře